onsdag 27. oktober 2010

Dama mi slår meg!!

For litt siden var det igjen TV aksjon og svimlende summer ble samlet inn til fordel for en eller annen (sikkert god) organisasjon. Vel, det har i bunn og grunn ikke noe med dette innlegget å gjøre.
Jeg har en god kompis som er brennende opptatt av å delta på alt som har med innsamling til alt mulig rart å gjøre. Jeg tror grunnen er fordi han er vill etter ei dame som sitter i innsamlingsnemnda her i kommunen og han får derfor en utmerket anledning til å "gå på frierferd" hos henne for hver gang han leverer inn ei bøsse, eller henter en annen.

Internettmarkedsføring
Hvem kan du egentlig stole på?


Før TV aksjonen skulle gå igang hadde selvsagt kompisen vært frempå igjen, og skulle da tusle rundt med en av disse bøssene og tuske til seg penger.
Av en eller annen grunn hadde han greid å fortelle at han hadde ei "god venninne" som skulle gå runden med han (sikkert for å gjøre dama på innsamlingsnemnda sjalu), så han havnet opp me to slike tiggerbøsser.

Han stampet selvsagt opp på trinna hos meg og begynte straks å mase om ikke jeg kunne ta en av bøssene. "Herregud mann, dama mi slår meg ihjel" sa jeg, da jeg vet at hun er frenetisk mot alt som har med slike aksjoner å gjøre.
Han snudde totalt det døve øret til, for det var ikke en viktig faktor.
Messet videre på hvor viktig det var og bla.bla.bla.
"Herregud mann, dama mi slår meg ihjel"
Visste du at vår kommune ga mest i TV aksjonen i fjor sier han.
"Herregud mann, dama mi slår meg ihjel"
Åsså får jeg masse oppmerksomhet fra drømmedama hvis jeg kommer med to fulle bøsser.
"Herregud mann, dama mi slår meg ihjel"

==============================
Billig Webhotell!
==============================

Hva er det egentlig jeg vil frem til med dette innlegget?
Jo, det er ikke viktig om man er for eller mot dødsstraff... det det legges ressurser i er om man skal kaste flombelysning over rådhuset i Tromsø.
Dope!....

Gjett hvem ukens babe er? Riktig... Nadya Khamitskaya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar