onsdag 27. oktober 2010

Jeg mistet lappen grunnet sexkjøp!

Det hendte i januar i år, etter at sexkjøpsloven ble et faktum. Jeg hadde vært og pilset litt sammen med noen kompiser og vi fant ut at vi skulle ta oss en tur på byen. Etter litt pilsings og litt raving frem og tilbake mellom forskjellige pub'er fant jeg på at jeg ville ta meg en tur til "lille lolo på hjørnet" ettersom hun hadde betjent meg fast over en heller lang periode. Når sant skal sies visste jeg faktisk ikke at det var noe som het sexkjøpslov som hadde tredd i kraft engang.




Grunnen til at jeg benyttet lolo's tjenester var utelukkende fordi jeg reiste ekstremt mye i min jobb, rett og slett ikke hadde tid til noe samliv og jeg å lolo hadde kommet til en grei ordning hva gjaldt sexuelle tjenester.

Tjen penger på bloggen din
Start nå, og ha lomma stinn av penger til jul.


I ettertid angrer jeg bittert på at jeg oppsøkte lolo. Ikke bare ble jeg dratt inn til stasjonen for full kroppsransakelse, men en bot på 30.000, 2 uker i fengsel og fratakelse av FØRERKORTET ventet meg. Hva f... hadde liksom mine ferdigheter på vegen å gjøre med mine sexuelle preferanser?
Neide, det var grunnet manglende edruelighet jeg mistet lappen fikk jeg høre.

Vel, her står jeg da, 4 måneder senere, sammen med mine nye venner ved akerselva. Arbeidsløs og kat-tyggende. Uten førerkort mistet jeg jobb, og etter tol uker innesperret i fengsel var jeg så nedbrutt at den eneste trøsten jeg fant var tilsutt en tilstedeværelse blant mine nye venner ved akerselva. Så tenk dere litt om før dere bare tusker til dere lappen fra folk som ikke har brutt noen vegtrafikklover!

=================
BILLIG WEBHOTELL
=================

13 kommentarer:

  1. Sykt. Helt sykt. Norge er blitt en moralistisk politistat av rang. Dobbel straff strider egentlig mot menneskerettighetene, visste du det? Du burde gått til sak!

    SvarSlett
  2. Latterlige Norge. De kaller det demokrati, men for meg ligner det mer på et diktatur.

    Og værre skal det bli, hver dag sitter disse rødgrønne rottene og grubler ut nye lover, vedtekter og avgifter som de kan bruke til å undertrykke vanlige innbyggere.

    Men nå er galskapen kommet så langt i Norge at den beste løsningen er å få seg trygd og flytte til et annet land. Med andre ord jeg gir snart blanke f.. i mitt kjære fedreland, for dessverre er det i ferd med å bli ødelagt.

    PS: Dere har sikkert hørt frasen om at Arbeiderpartiet alltid setter folket i sentrum, nå har jeg funnet ut hvorfor. For ved å sette folket i sentrum kan folket skattlegges fra alle kanter.

    SvarSlett
  3. Det kan vel bli noe vanskelig å få fri rettshjelp til den saken. Skal ikke komme med den moralske pekefingeren, men at du ikke visste at sexkjøpsloven fantes er vel en noe tynn unskyldning. Det var vel ett hett tema på i de fleste medier i flere uker når den kom. Dersom du benyttet deg av å kjøpe sex, er jeg ganske sikker på at du hadde fått med deg den.
    Hadde du ikke brutt loven på sexkjøpet, hadde du sluppet dette. MEN som innlegget over, dobbel straff er idioti. Å miste lappen bør kun skje dersom du bryter loven i bilen.

    SvarSlett
  4. For det første fortjente du straffen på 30.000 og 2 ukers fengsel for å kjøpe seksuelle tjenester. For at du ikke klarer og gå ut å fikse deg ei dame på en "normal" måte så støtter du oppunder en forkastelig menneskehandel. Det er ikke lov og dobbelstraffe for 2 overtredelser, men mener at du skulle heller hatt 100.000 i bot og 3 års fengsel istedenfor lappen, for lappen har vel strengt tatt ikke noe med dette og gjøre.

    Men om du da sitter på akerselven og tygger kat kan det vel tilsi om hva slags type person du er og for det andre at du kjøper sex er bare så forkastelig..

    håper du ikke vinner noen ting hverken i retten eller noen steder, men at du får litt mer straff. TAPER!

    SvarSlett
  5. jeg har tenkt at ta meg en skjikkelig fest nå på helgen, nå lurer jeg på om ikke jeg skal gå til politiet og levere inn lappen først.

    SvarSlett
  6. Gå til sak og ta det heli til meneskerets domstolen i stratsburg. Sexkjøps loven er helt forkastelig og at det stopper menneskehandelen er noe jevla tull. De jentene må gjennomgå langt mer juling og trakasering nu når de ikke skaffer kunder. Tror neppe at desse hallikene har den store forståelse for idiotlover og tar hensyn til det Ville tro det var bedre a gå etter desse bakmenn men det ville vel k0oste penger, så vi lar dem bare i fred. da er det bedre a bøtelegge desse horekundene slik at vi kan fylle på statskassens bunnløse svelg. Har større respekt for både horekunder og horer en det jeg har for idiotene som lager lover som dette.

    SvarSlett
  7. Jeg har ikkje kjøpt sex selv, og har dame men "jeg vil kjempe til døden for din rett til å kjøpe hore og pule":)

    SvarSlett
  8. Er det på tide med opprør? Kan noen vær så snill å sette igang med en aksjon? Tror hundretusenvis av mennesker er alvorlig lei. Forslag: Stelle seg på stortingstrappen, mannsterke og nekte regjeringen adgang.
    Vi er et demokrati for h.. Er vi lure så får vi med oss politi etc. De har en høne å plukke med politikere de også.

    SvarSlett
  9. Vi lever i ett land hvor våre folkevalgte svindler, forfalsker fakturaer over en lav sko. Holdningen dems beviser kun en ting: Dette er vanlig for dem. I andre enden presser de krav, lover og mer eller mindre klarer kunststykket å rassere ett så rikt land som Norge. Skam over krimminelle politikere!

    SvarSlett
  10. 10 000 kroners spørsmålet: Nevn en ting regjeringen har gjort iløpet av snart to perioder som er positivt. (Da glemmer vi fiskedelelinje med russland.)

    SvarSlett
  11. Sorry klarer ikke å dy meg.

    1 kroners spørsmålet: Nevn 100 ting regjering har løyet om, trukket tilbake, eller gjort negativt.

    SvarSlett
  12. Helt sykt at dette skal gå ut over sertifikatet.Loven må endres.Skal noen miste lappen må de enten kjøre for fort,fyllekjøring!Har politiet lite å gjøre? Ta de virkelige kriminelle da vel?Jeg blir oppgitt.

    SvarSlett