Russen er rammet av finanskrisen og får ikke næringslivet til å sponse sine russebiler i samme skala som før. All markedsføring, særlig direktereklame og reklame på nett har hatt en nedgang etter denne såkalte finanskrisa (les:idiotstyrt markedsunderslag av politikere), men likevel bør næringsdrivende, og særlig lokalt, vurdere om de ønsker å sponse en russebil eller to.
Russebiler blir gjerne stående mye i ro. De har en tendens til å bli sett av ekstremt mange fremtidige arbeidsnek i norges land, så det burde være en gylden mulighet for f.eks. universistet, militær og andre studiefag å reklamere på disse bilene.
Samtidig er det jo en ganske så kjøpekraftig masse man viser seg fram til ved å reklame på den ene siden av en slik russebildoning.
Russen gjør mye rart, ikke noen unnskyldning der, men det er meget rart at næringslivet ikke selv ser at dette er vel anvendte kroner .. og det krever faktisk ikke et helt markedsføringsbudsjett for å sponse en russebil.
VINN TUR TIL DISNEYLAND MED HELE FAMILIEN!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Mange vil nok si at møkkete drita full russ ikke er spesielt god reklame.
SvarSlett